Moikka vaan kaikille!

Pitipä sitten tällaistakin alkaa pitämään. Hehe, saa nähä nyt kauan jaksan tänne kirjoitella. Joskus nuorempana pidin päiväkirjaa paljonkin, mutta en nyt enää aikuisiän saavutettuani. Sitä paitsi, mitä tällaiseen kehtaa ees kirjottaa?! Ei varmastikaan kaikkia kiinnosta mun arkielämän askareet sun muut. Ja älkää pelätkö, en kyllä aio ihan kaikkia likaisia yksityiskohtia kuitenkaan nettiin raapustaa.

Hmm, pitäisiköhän minun kenties esittäytyä? No voinha mä jotai kertoa itestäni. Eli olen vantaalainen nuori nainen. Asun erään ihmisen kanssa kerrostalo kolmiossa. Lisäksi meillä asuu noin 30 eläintä eli tätä voisi melkein kutsua eläintarhaksi. Eläimiä löytyy kaikkea hiirestä koiraan (hiiriä, hamstereita, pari kania ja marsua, käärme, kaloja, kissa ja koira) ja eläinmäärän takia haaveena onkin joskus tulevaisuudessa asua maalla. Ja toki lapsetkin kuuluvat lähitulevaisuuden suunnitelmiin, mutta saa nyt nähä.

Harrastuksiini kuuluu eläintenhoidon lisäksi laulaminen kuorossa ja joskus ratsastus. Myös karaokebaareissa voi kuulla minun rääkyvän epätoivoisesti jotain alavireistä. Toki koiran kanssa lenkkeily kuuluu päivittäisiin rutiineihin, vaikka näin talven tullen tuo koira ei niin paljon ulkoilusta välitä. Pitäisiköhän ostaa sille kenties vaate??

Luonteeltani olen avoin, kiltti, vähän ujo, herkkä ja itsepäinen. Joo, älkää kysykö, miten voi olla herkkä ja itsepäinen yhtaikaa. Mutta jos minusta on kyse, niin kaikki on mahollista. Taivas muuttuu maaksi ja maa taivaaksi, jos niin haluan... No ei nyt sentäs, ei liiotella...=). Oikeesti olen ihan tavallinen tylsä suomalainen. Sellaista massatuotantoa siis, eli sulaudun joukkoon niin, etten erotu joukosta. Tai, jos joku keksii jotain erikoista minusta, niin saa tulla kertomaan. Haluaisin itsekin sen sitten tietää, deal?

Jeps, no siinäpä ne tärkeimmät varmaan olikin. Palaillaan taas astialle tässä jonain päivänä!!!

Olkoon tämän ensimmäisen kirjoitukseni kuvana Ilmakuoppa-hamsterini. <3

 

243235.jpg